Bu Blogda Ara

16 Aralık 2016 Cuma

Cennetin Fragmanını İzlemek Bölüm 3

"İşim gücüm budur benim,
Gökyüzünü boyarım her sabah,
Hepiniz uykudayken.
Uyanır bakarsınız ki mavi." diyor ya Orhan Veli, Dalgacı Mahmut şiirinde -ki en sevdiğim şiirlerden biridir- işte ben de diyorum ki işim gücüm yazmaktır benim bundan sonra. Çoğu insan gözlerden yaş akıtan keskin sabah ayazında duraklarda bekler işe gitmek için. Bazısı hızlı adımlarla yürür. Bazısı yol üstündeki bir fırına uğrar da poğaça alır her sabah. Benim de işim bu işte, buna da şükür. Takarım gözlüklerimi bir kadim yazar gibi. Alırım fincanımı yanıma. İçinde paşa çayım(hala sıcak içemem de). Görseniz sanki dünyanın en güzel kitabını yazacağım, ama elimden gelen bu işte, bir şükür de buna :)
Nerede kalmıştık sevgili okuyucum. Ha, evet ben Yedigöller masalını anlatmaya devam ediyordum. "Nazlı Göl"ü seninle tanıştırmış bir de fotoğrafını göstermiştim.Hatırladın mı ? Hadi rol yapmayacağım bugün. Güzel bir şeyi anlatmak ne kadar zor sen biliyor musun ? İnsan bir süre sonra neredeyse pes ediyor. Anlatmaya çalıştıkça içinde kayboluyorum. Neden benim anlatmamla yetiniyoruz ki ikimiz de. Sana bugün bir tavsiyem var okuyucum. Git ! Evet sen de kendi gözlerinle gör o dünyayı. Çok zor değil ki. Nefesin ormana karışsın. Yağmur damlaları tenine çok iyi gelecek. Yaşayan bir su bulacaksın orada. Gerçek bir su. O sudan o kadar çok iç ki, hayat bul. Döngünün bir parçası oluvereceksin. Hiç eğreti durmayacaksın Yedigöller'de. Doğa seni hiç yadırgamayacak. Her bir göl sana bir hikaye anlatacak. Zamanı yavaşlatan bir yer orası. Din-le-ne-cek-sin. Yavaş yavaş ayak uçlarından taa beynine huzur yayıldığını hissedeceksin. Artık beni dinleme, kendini dinle. Orayı görmelisin, hem de bir an önce....
Bu arada instagramda bir foto paylaşmıştım. Yedigöller'de çekildiğim ve huzur içinde olduğum bir anın fotosu. Orda sormuştum "kafamın içinde hangi şarkı çalıyor?" diye. işte bir kez daha çalıyor şimdi sen de dinle, kendini birkaç dakika bırak.  burda     Kafanın içindeki o sesi yükselt ben son sesi açtım artık hiçbir kötü sesi duymuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder