Bu Blogda Ara

19 Şubat 2017 Pazar

Sümbül

Koku. Renk. Şekil. Beni kandırmak çok kolay. Elimi uzatışım, onu burnuma götürüşüm, kahkaha atan bir çocuk gibi pıtır pıtır açılışını görüşüm saniyeler sürüyor. Sonra dayanamıyorum tabi alıyorum. Neyden mi bahsediyorum? Baharın gelmekte olduğunu önden koşa koşa haber veren sabırsız sümbül çiçeğinden. Sanırım bahar, daha çarpıcı olsun diye onu yolluyor. Önce başımızı döndürüyor sümbülün kokusuyla. Sonra da alıp götürüyor bizi kendimize doğru.
Ömrü çok kısa bu sabırsız çiçeğin. Ben bu yüzden ona "Sabırsız Leyla" diyorum. Tıpkı benim gibi. Belki de ömrü kısa diye o kadar güzeldir. O kadar çarpıcı bir kokusu vardır. O kadar yoğundur her şeyi. Bir an önce işini bitirip gitmek istercesine. Bir an önce fark edilip sevilmek istercesine. Her çiçeğin ruhu var benim gözümde. Benim ruhumsa pembe sümbül...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder